Budowa ulicy Nowolazurowej w Warszawie
Trasa budowanej ulicy Nowolazurowej, łączącej Al. Jerozolimskie z trasą S8, wymusiła na generalnym wykonawcy wybudowanie tunelu obok nasypu kolejowego i późniejsze nasunięcie konstrukcji w docelową pozycję. W efekcie konstrukcja ważąca 10 500 ton,
o obrysie 2 000 m2, została przesunięta o 63 m.
W ramach projektu została wykonana izolacja na powierzchni 3 000 m2 (pod fundamentem i na ścianach tunelu) w niespełna 3 dni.
Firma CETCO zapewniła projekt
techniczny, dostawę materiałów, ich instalację oraz profesjonalny nadzór nad robotami.
Zastosowano: VOLTEX
Bariera bentonitowo-gruntowa ZZO "EKO DOLINA" w Łężycach
W ramach rozbudowy składowiska innego niż niebezpieczne i obojętne należącego do Zakładu Eko Dolina Sp. z.o.o. zaplanowano budowę nowej kwatery o pojemności 1 mln m3. Ze względu na brak możliwości wykorzystania bariery z lokalnych gruntów została wykonana bariera w postaci mieszanki bentonitowo-gruntowej.
CETCO zapewniło projekt, technologię, dostawy materiałów, programy zapewnienia jakości oraz nadzór laboratoryjny nad realizacją robót.
Zastosowano: Bentonit CETCO, Geomembrana JUNIFOL
Uszczelnienie kanału derywacyjnego Elektrowni Wodnej w Dychowie
Prace prowadzone były na dwóch odcinkach kanału, o łącznej długości 9,5 km. Zastosowanie prefabrykowanych materiałów, wyprodukowanych specjalnie na potrzeby projektu, umożliwiło sprawne wykonanie remontu kanału bez zaburzenia pracy elektrowni.
CETCO zapewniło technologię, konsultacje, nadzory oraz dostawę materiałów.
Zastosowano: Geotkanina TERRALYS, Geowłóknina GEOCETEX